Joku toivoi Formspringissä jouluekstraa. No, ette saa ekstraa vaan vähän ikävämmän yllätyksen, joka tosin ei riipu mitenkään musta. :D

Oottekin varmaankin jo huomanneet, ettei osien kuvat näy tällä hetkellä. Se johtuu siitä, että kuvia on katseltu niin paljon, että Photobucket-tilini kaistanleveys on ylitetty. Asia on tietysti omalla tavallaan positiivinenkin, koska se tarkoittaa sitä, että Tavareseja luetaan. :D Kuvat tulee näkyviin uudelleen tän kuun 25. päivänä. Tästä johtuen siirrän ensi torstaina ilmestyvän osan ilmestymään vasta 29. päivänä, eli Tavaresit lähtee nyt joulutauolle. Kuvien näkymättömyyttä saattaa tapahtua tulevaisuudessakin, mutta taidan tehdä uuden Photobucket-tilin välttääkseni tällaisia ikäviä yllätyksiä.

Lohdutukseksi vastailen muutamaan kysymykseen. Ja kiitos oikein paljon jokaiselle kommentoijalle, jokainen kommentti on mulle tärkeä! (Paitsi bottien lähettämät spammikommentit, jotka tosin saa mut nauramaan, koska niissä ylistetään sitä kuinka hyödyllistä ja tärkeää tietoa mun blogi sisältää. :D)

Kubla, käytän sekä pelin omia että ladattuja hiuksia ja vaatteita. Ihan Tavaresien alkuvaiheessa mulla ei ollut ladattuja käytössä oikeastaan ollenkaan, mutta sitten kyllästyin pelin omiin hiuksiin ja aloin taas ladata. :D Hiuksia lukuunottamatta mulla on enimmäkseen käytössä pelin omat jutut, ja koska mulla on käytössä kaikki tähän mennessä ilmestyneet lisäosat, on valikoima aika laaja.

Raitasukka, Connorin rokkivaatteet tuli kaiketi Iltahuvien mukana.

Aada/MCRmadness, (btw, sulla on ihan mielettömän kaunis nimi!) kiitos pitkistä ja sisällökkäistä kommenteista. (: Rakennan joo talot ja baarit itse (tämä tiedoksi myös kaisak:lle), koska en oikein osaa pelata muiden rakentamissa taloissa, kun en tavallaan tunne niitä läpikotasin. Ja kiitos, kun kerroit, miten kadonneet piirteet voi saada takaisin!

Ja vielä kerran kiitos kaikista kehuista ja kommenteista, mitä oon saanut, tosi kiva tietää, että tykkäätte tästä tarinasta. (: Mulla oli paineita aloittaa uusi tarina, kun Savelat ja Rodriquesit oli niin pidettyjä, mutta ilmeisesti en oo aiheuttanut ainakaan ihan kauheaa pettymystä. :D

Viettäkäähän hauska ja simsintäyteinen joulu!